Super Bowl 2021: Ό,τι μάθαμε από το πιο παράξενο “halftime” της ιστορίας

Written by on 9 Φεβρουαρίου, 2021

Η αμερικάνικη τηλεοπτική ιστορία έχει βρει δεκάδες τρόπους για να θαυμάζει τον εαυτό της. Το Super Bowl, προφανώς και είναι ο ισχυρότερος.

Φέτος, η πανδημία τα άλλαξε όλα. Η πάλη των μεγάλων εταιριών πάνω στο διασημότερο ημίχρονο του τηλεοπτικού πλανήτη, δεν είχε την αγωνία με την οποία συνηθίζαμε να το υποδεχόμαστε. Ακόμη και οι πελάτες, που συνδύασαν το brand τους με το συγκεκριμένο ημίχρονο, φέτος απουσίασαν. Coke, Pepsi και Budweiser πήραν άδεια από την σημαία και έκαναν break στην παρουσίαση διαφημιστικών. Του χρόνου και βλέπουμε.

Φέτος, η πανδημία έγινε το σέικερ, που κούνησε τα πάντα. Ένα μεγάλο so what ξεχύθηκε από τις μικρές οθόνες, στις γειτονιές του κόσμου. Το μισοάδειο, τηλεοπτικό συναίσθημα, η αναίτια υπερβολή στην εικόνα, τα πρώτα τρέιλερ από τα blockbuster, που σέρνονται με θλίψη στις μεγάλες πλατφόρμες, το “ποδοσφαιρικό” ξόδεμα μιας χρονιάς, που ζωγράφισε ασπρόμαυρα το άχτι του στις άδειες κερκίδες.

Φέτος, η πανδημία φώναξε πως τίποτα δεν θα είναι όπως παλιά. Και ας ήρθαν καινούριοι στον μαντρί (Mercari, Fiverr και Vroom). Η καταιγίδα βλέπεις, λυσσομανάει, ακόμη εκεί έξω.

The Weeknd o Μεγαλοπρεπής

Το φετινό Super Bowl είχε για κράχτη του τον πληγωμένο από την απουσία του στα Grammy, The Weeknd. Που ήρθε εδώ για να πει τον πόνο του. Και τον είπε. Loud and Clear. Και ζωντανά μάλιστα. Για να δείξει ακόμη περισσότερο τα κουράγια του. Δεν πειράζει που η φωνή σε (αρκετές) περιπτώσεις, τον πρόδωσε. Το κάνουν ελάχιστοι εκεί, οπότε τους τολμηρούς οφείλουμε να τους τιμούμε. Γι’ αυτό. Γιατί για τα άλλα…

Αν υπήρχε Φαραώ στη σύγχρονη τηλεόραση, κάπως έτσι θα εμφανιζόταν. Ειδικά εκεί στην αρχή. Με ένα κόκκινο σακάκι. Μέσα από τους ουρανοξύστες. Με δεκάδες “δουλικά” στο πλάι του (οκ τα μισά ολογράμματα λόγω συνθηκών) να τον συνοδεύουν, να τραγουδούν, να χορεύουν, να τον νταντεύουν, να του ψιθυρίζουν πως αυτές οι μέρες θα περάσουν, αν μη τι άλλο το ’22 θα βγει και σε world tour, κουράγιο!

Ο The Weeknd έπαιξε ζωντανά κάτι από τα παλιά. Και μετά, όλες τις τελευταίες του επιτυχίες. Αυτές που κανονικά θα έπρεπε να του δώσουν 150 Grammy και τελικά δεν του έδωσαν ούτε καν μια υποψηφιότητα. Γι’ αυτό και τις έπαιξε over the top. Τόσα βεγγαλικά, φωτορυθμικά και strobe lights είχαμε να δούμε από το Πάσχα στη Μύκονο, το 2004.

Το βαθύ, σκοτεινό ρεπορτάζ αποκαλύπτει πως έβαλε 7 εκ. δολάρια από την τσέπη τoυ, για να έχει το αποτέλεσμα που ήθελε. Μη νομίζεις, τα ίδια έκανε και το σόι του, εκεί στην αγκαλιά του Νείλου. Που δε μπορεί, θα είχε και περισσότερα.

My precious son

Θα το ομολογήσω. Είναι η πρώτη φορά που αρχίζω και ανησυχώ πως ο Timothée θα κάψει το brand του. Τον εαυτό του. Με τρεις ταινίες έτοιμες να συνοδεύσουν την εικόνα του σε όλους τους γαλαξίες μέσα στο ’21, Dune, The French Dispatch και Don’t Look Up, καλό θα ήταν ένα break. Και μια μίνι εξαφάνιση από τα “κοίτα τι κάνει, πάλι” social media.

Εδώ, εμφανίζεται για τις ανάγκες του νέου διαφημιστικού της Cadillac, ως γιος του Johnny Deep από τα μελωμένα βάθη του Edward Scissorhands. Η παρουσία της Winona Ryder το επιβεβαιώνει. Είναι ο γιος του. Είναι ο μικρός Ψαλιδοχέρης, που προσωπικά δεν ήθελα να γνωρίσω. Μου έφτανε ο παλιός. Ο freak awkward sweet heart της εφηβείας μου.

Άλλον δεν επιθυμούσα. Ούτε καν τον Chalamet. Ορίστε, το είπα.

Trying to Save the Lamb

Η Αυστραλή Rebecca Breeds είναι η νέα Jodie Foster και το Clarice, το νέο The Silence of the Lambs. Το ένα βέβαια ήταν ταινία, και το άλλο, το τωρινό, σειρά. Γιατί έτσι κυλούν οι ιδέες σήμερα. Από την μεγάλη οθόνη στην μικρή. Κυρίως.

Η πράκτορας επιστρέφει στο πεδίο της μάχης, περίπου ένα χρόνο μετά τα γεγονότα της ταινίας του 1991. Αυτό είναι το στόρι. Και σε αυτό, θα βασίσουμε την επιθυμία μας να έχουμε να κάνουμε με ένα νέο Bates Motel (άξιο,στα χνάρια του Psycho). Και όχι ένα νέο Snowpiercer (τόσο άνευρο και χαμένο στις χιονισμένες φιλοδοξίες του).

Όχι, ο Dr Hannibal Lecter δεν θα είναι εδώ. Μάλλον ξεχάστηκε σε κάποιο από τα δείπνα του.

The Falcon and the Winter Soldier

Πόσο βαρέθηκα!

Old

Θα έλεγα πως ο M. Night Shyamalan έχει να βγάλει καλή ταινία από το The Sixth Sense αλλά το 2016, έβγαλε το Split, οπότε δεν το λέω. Ελπίζω να είναι σαν κι αυτό. Ή γιατί όχι, ακόμη καλύτερο.

Επιτυχία 5”

Όταν ξέρεις πώς να βγάζεις γλώσσα στους μεγάλους. Και να τους ειρωνεύεσαι. Και να τους χτυπάς εκεί που πονάνε. Και να κάνεις τη διαφορά. Με μια φωνούλα πέντε δευτερολέπτων. Που γίνεται κραυγή και σκεπάζει τα πάντα.

Το διάσημο ιντερνετικό forum Reddit, έπαιξε την καλύτερη μπαλίτσα και συζητήθηκε περισσότερο. Χωρίς πολλά – πολλά : “Σημαντικά πράγματα συμβαίνουν όταν οι άνθρωποι συνασπίζονται γύρω από κάτι για οποίο νοιάζονται πραγματικά. Και υπάρχει ένας μέρος για να συμβεί αυτό. Ονομάζεται Reddit“. Boom!

Χρυσές λεπτομέρειες

  • Η πρώτη φορά που ακούστηκαν οι δύο αυτές λέξεις, ήταν στις αρχές της δεκαετίας του ’70, όταν ο τσιφ των Kansas City Chiefs χρησιμοποίησε τον όρο Super Bowl, ως παράφραση του Super Bail, ενός διάσημου παιδικού παιχνιδιού της εποχής.
  • Το ημίχρονο στον τελικό, κρατά πάνω από μισή ώρα, στα κανονικά του δεν ξεπερνά όμως τα 15′.
  • Τα 30 δευτερόλεπτα μπορεί και να ξεπεράσουν τα 5 εκ. δολάρια , για όποιον επιθυμεί να διαφημιστεί. Και θα το κάνει, αν τα έχει. Αφού ξέρει πως το διαφημιστικό προϊόν του, θα το δει, μέχρι και το πιο απομακρυσμένο ιγκλού στη Γροιλανδία.
  • For the record, στο Super Bowl LV του 2021, οι Tampa Bay Buccaneers νίκησαν τους Kansas City Chiefs με σκορ 31-9.
  • For the record πάλι, ο Tom Brady είναι 43 ετών. Και έχει πια 7 πρωταθλήματα.


Join Radio

#ΑλλαξεΤονΑεραΣου

Current track

Title

Artist

 

Background