EMMY 2020: Τα ups και τα downs που άφησαν οι (μη) υποψηφιότητες

Written by on 29 Ιουλίου, 2020

HBO και Netflix. Amazon και Hulu. Και κάπου εκεί ανάμεσα Αpple + και Disney + να επιζητούν προσοχή και αγάπη. Τα EMMY 2020 παίρνουν θέση και βγάζουν νικητή. Σε μια από τις παράλογες, μάλιστα, χρονιές στην ιστορία τους!

Μπορείς να ποντάρεις ελεύθερα στο Netflix. Χωρίς το Game of Thrones, το HBO χάνει την βαθιά εμπορική του κεραία και το ποιητικό του σήμα επιστρέφει στα κανονικά του επίπεδα. Και στη δεύτερη αργυρή του θέση.

160 υποψηφιότητες για το Netflix και 107 για το HBO, δεν το λες και μάχη σώμα με σώμα. Στο HBO βεβαίως ανήκει αυτό, με τις περισσότερες υποψηφιότητες, το Watchmen με 26.

Όσο για τις επί της ουσίας υποθέσεις, όπως και κάθε χρονιά, οι υποψηφιότητες κάπου σου αφήνουν μια χαρά και κάπου όχι. Όπως…

UP

Succetion: Χαιρετίστηκε δικαίως ως η καλύτερη μεταφορά του Βασιλιά Ληρ στην τηλεόραση χωρίς να είναι μεταφορά του Βασιλιά Ληρ στην τηλεόραση. 10 βασικές υποψηφιότητες και άλλες 8 περιφερειακές και μακάρι να τις πάρει όλες, τέτοια αγάπη του χουμε (δύσκολο βεβαίως, αφού φέτος είναι η χρονιά του Watchmen και ουδείς σηκώνει κουβέντα). Η μιντιακή αυτή παραβολή, πάνω στις επιθυμίες της εξουσίας, οφείλει να διδάσκεται στα τηλεοπτικά γραφεία. Από το πώς σχεδιάζεις ένα κόνσεπτ ως το πώς το αποδίδεις και κυρίως πως να κάνεις το genius το κάστινκ, το σωστό. Αυτό που thank god βάζει ξανά τον Jeremy Strong στην τηλεοπτική ζωή μας.

DOWN

The Outsider: Η καλύτερη μεταφορά βιβλίου του Steven King στη μικρή οθόνη εδώ και αιώνες, αγνοήθηκε (επί της ουσίας) σκανδαλωδώς κι αυτό είναι κάτι που δεν μπορείς να το χωνέψεις. Ειδικά όταν περίμενες πώς και και πώς να χειροκροτήσεις τις βραβεύσεις, των Ben Mendelsohn και Cynthia Erivo, για δύο από τις καλύτερες ερμηνείες της χρονιάς (ο Jason Bateman ως υποψήφιος Guest Actor in a Drama Series, μάλλον ως κλείσιμο ματιού στην επιτυχία του Ozark μοιάζει). Αυτά και άντε μεγάλο unspeakable κακό να μη σας βρει (σ’ αυτούς εκεί στα EMMY απευθύνομαι).

UP

Euphoria: Ας μείνουμε στο γεγονός πως με αφορμή την υποψηφιότητα της Zendaya για καλύτερη δραματική ηθοποιό, ο πλανήτης θα μάθει πως εκεί στο HBO, υπάρχει μια σειρά που μιλά για την εφηβεία, όπως καμία άλλη. Με ένα εντελώς ωμό, άγριο, εξωστρεφή, πανανθρώπινο τρόπο. Μια teen σειρά, στην οποία επιτέλους ακούγεται πως κάνουν μουσική επιμέλεια 17χρονα και όχι επαγγελματίες 45αρηδες που θυμούνται τα νιάτα τους.

DOWN

Sex Education: Ήμασταν βέβαιοι πως φέτος θα ήταν η (βραβευμένη) χρονιά του. Και γι’ αυτό και για την Gillian Anderson. Πέσαμε και στα δύο έξω. Μας μένει η πιο τίμια mainstream συζήτηση γύρω από την teen σεξουαλικότητα και μια ερμηνεία τόσο συγκινητική όσο και η χρήση του Mystery of Love σε μια σκηνή που κανονικά δεν θα έπρεπε να λειτουργεί ( κι όμως λειτούργησε παρά το ισχυρό legacy του Call me by your name).

*Η Κική Παπαδοπούλου είχε γράψει αυτό.

DOWN

Pose: Γιατί να ξαναδούμε στις υποψηφιότητες για Α’ αντρικό, τον Billy Porter; Ειδικά μάλιστα για μια σεζόν, την δεύτερη, που οι κυρίες της “αυλής” του (Mj Rodriguez, Dominique Jackson, Indya Moore), έδωσαν (πολύ) μεγαλύτερο ρεσιτάλ συναισθηματικής εξωστρέφειας και ωριμότητας;

*Η Μιρέλλα Κάππα είχε γράψει αυτό.

UP

Ozark: Φυσικά και όλοι μας (μόνο φίλοι εδώ της εκληματικής λίμνης), δηλώνουμε πανευτυχείς για την μεγάλη παρουσία παύλα επιτυχία (9 υποψηφιότητες) .

*Η Κική Παπαδοπούλου είχε γράψει αυτό.

DOWN

Modern Family: Δεν χρειαζόταν να το πάρει, αλλά μια υποψηφιότητα καλύτερης κωμική σειράς, για αυτή που έγραψε the end φέτος, μετά από έντεκα κύκλους, θα ήταν τουλάχιστον επιβαλλόμενη. Ειδικά αν σκεφτεί κανείς πόσο υπέροχη παρέα μας έκανε για τουλάχιστον εφτά!

I may destroy you: Creator και πρωταγωνίστρια η Michaela Coel και πολύ θα τη θέλαμε κάπου εδώ τριγύρω για να επισημανθεί ποια είναι η βασική διάδοχος της Phoebe Waller-Bridge. Συγκρατήστε όνομα και σειρά. Αν δε πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μας, θα είναι σίγουρα του χρόνου η πρώτη βασική στο παιχνίδι.

UP

Unorthodox: Τα μεγάλα μάτια της Shira Haas σε συνδυασμό με την μικροσκοπική της φιγούρα, μας ξενάγησαν στο πιο δύσκολο, βαθύ και έντονα συναισθηματικό trip της χρονιάς. Όλα τα βραβεία του κόσμου από εμάς, στα χέρια της.

*Το είχαμε από την αρχή επισημάνει.

DOWN

Devs: Όπως καταλαβαίνεις, το ότι δεν βρέθηκε μια τόση δα θεσούλα γι’ αυτό το αριστούργημα ανήκει στα ακατανόητα.

*Είχα γράψει αυτό.

DOWN

The Mandalorian: Ως ένα από τα μεγαλύτερα ανέκδοτα της ημέρας, η χρυσή μετριότητα του σύμπαντος Star Wars προσγειώθηκε στην πιο “σοβαρή” κατηγορία, αυτή του Best Drama, εξαργυρώνοντας προφανώς κάποιο γραμμάτιο του θεσμού στο νεοσύστατο Disney +.

UP

Watchmen: Ότι θα τα πάρει όλα και θα φύγει, το πιο πιθανό. Και ίσως και το πιο τίμιο για ένα project που είχε δέκα χιλιάδες πιθανότητες να πέσει στα τσακίδια και όχι μόνο δεν γκρεμοτσακίστηκε, αλλά αναδεικνύεται και ό,τι πιο αντιπροσωπευτικό μπορείς να δεις φέτος, για έναν πλανήτη που ξεκάθαρα δεν μαθαίνει τίποτα από τα λάθη της ιστορίας του.

Ζούμε για τη στιγμή που ανακοινώνεται πως η απονομή θα γίνει κανονικά με όλα τα μέτρα προστασίας, μεταξύ αυτών βεβαίως και η χρήση μασκών. Το πιο αναπάντεχο ινσέψιο της δεκαετίας.


ΥΣ

Οι πετυχημένοι των βραβείων έχουν και τη σειρά τους στις υποψηφιότητες:
Watchmen (26), The Marvelous Mrs. Maisel (20), Ozark (18), Succession (18), The Mandalorian (15), Schitt’s Creek (15), Saturday Night Live (15), The Crown (13), The Crown (9), Hollywood (9), Stranger Things (8), Unorthodox (8).

-Μπορείς να δεις εδώ τις υποψηφιότητες των EMMY awards 2020.

Tagged as

Join Radio

#ΑλλαξεΤονΑεραΣου

Current track

Title

Artist

 

Background